Mai mult, PPC-ul ne permite să apreciem succesul campaniei pe care o defășurăm pentru brandul tău prin măsurarea gradului de conversie:
știi în orice moment ce venit aduce fiecare leu cheltuit într-o campanie PPC. Acest index care măsoară succesul unei campanii PPC se numește ROAS (Return on Advertising Spend).
Un ROAS bun variază în funcție de mai muți factori: industrie, strategii de marketing adiacente, marjă de profit, etc.
Totuși, în medie, se consideră că un ROAS bun este peste 4:1, adică pentru fiecare leu cheltuit, campania PPC îți aduce cel puțin 4 lei în venit.Aproximativ 75% dintre români fac cumpărături online. Serviciile sau produsele tale pot ajunge la ei printr-o campanie PPC bine implementată.
Digital Assets desfășoară campanii PPC de succes pentru clienții săi, cu un ROAS care corespunde mediei standard din industrie, iar uneori cu ROAS mult peste așteptări.
Citește un studiu de caz care ilustrează eficiența unei campanii PPC implementate de Digital Assets.