• În decurs de 3 luni, numărul de click-uri a ajuns la 6.05K, cu 295K de afișări în rezultatele Google.
• Numărul de cuvinte cheie care rankează pe prima pagină în SERP a ajuns de la 2 la 25, în același interval de timp.
• În decurs de 12 luni, numărul de click-uri a ajuns la 49.3K, cu 1.72M de afișări în rezultatele Google.
• Website-ul rankează în prima pagină SERP cu peste 80 de cuvinte cheie relevante pentru industrie.
• Într-o perioadă de 10 luni, numărul de click-uri a ajuns la aproape 45K, cu peste 800K afișări în rezultatele Google.
• Numărul de cuvinte cheie de interes care apar pe prima pagină în rezultatele căutării a crescut de la 10 la 70 în aceeași perioadă de timp.
• Într-un interval de 5 luni, s-au înregistrat 1.1K click-uri și 230K afișări în rezultatele căutărilor Google.
• În același interval de timp, numărul de cuvinte cheie relevante care rankează pe prima pagină a rezultatelor căutării a urcat de la 5 la aproximativ 40.